25. 12. 2010.

Sony predstavio svoj iTunes

Lovorike slave koje ima Apple nikome ne daju mira. Čak i velike kompanije se ne ustručavaju od toga da "pozajme" neku od uspješnih ideja, koje donose milijarde dolara u Apple kasu. Uspješni servis iTunes, koji zauzima 66% internet tržišta prodaje različitog sadržaja se često nalaži na meti kopiranja. Nokia je već stigla realizovati svoju verziju iTunes, pod nazivom Ovi Music. Sad je red došao i na japanskog giganta Sony, koji planri pustiti u rad svoj muzički servis Music Unlimited powered by Qriocity.

Servis je baziran na platformi Qriocity, koja nudi korisnicima preko 6 miliona numera. Sony ima podpisane ugovore sa Universal Music GroupWarner Music Group i EMI Music, manje poznatim izdavačkim kućama i velikim muzičkim brendovima po cijelom svijetu. Naravno, gigant ima svoj muzički katalog Sony Music Entertainment. Zanimljiva stvar je ta da se ne planira mogućnost preuzimanja muzike, koja će biti dostupna samo za slušanje preko interneta. Naravno u savremenom svijetu, u kojem svakom koraku ima Wi-Fi ovakav sistem djeluje sasvim normalno, ali ipak broj fanova "klasičnog" načina slušanja može biti veći.


Kao što je slučaj i sa Apple, kod kojeg veliki naglasak ide na određene uređaje za korištenje iTunes, iPod ili iPhone, i Sony takođe želi posebno poraditi na tom segmentu. Naravno servis će se najviše reklamirati sa najpopularnijim uređajima: novim televezirom Bravia koji ima izlaz na mrežu, konzolom PlayStatio 3, laptopovima VAIO i mobilnim telefonima Xperia.

Orijentaciona cijena na jedno-mjesečnu pretplatu bi trebala iznositi $4. Ova cijena je prihvatljiva ako se uzme u obzir ogromna količina sadržaja. Osnovni plus Sony servisa će biti činjenica da će mali prenosni uređaj skladištiti u sebe samo toliko numera, koliko mu nudi  Music Unlimited powered by Qriocity, samim time neće trošiti ugrađenu memoriju. Međutim stalni dodatni troškovi neće obradovati sviju.
Drago mij je da Sony nije samo skopirao iTunes, i dao mu svoje ime, kao što je to uradila Nokia, već je dao neki doprinos za razvoj muzičkog tržišta i multimedijalnih uređaja.

Нема коментара:

Постави коментар